Afspraak maken, wijzigen of afzeggen
Heeft u een eerste afspraak gehad bij Recuper? Dan kunt u op verschillende manieren een vervolgafspraak maken, wijzigen of afzeggen:
Vervolgafspraak maken
⌷ Maak direct na uw afspraak een nieuwe afspraak met uw zorgverlener of bij de receptie.
⌷ Neem telefonisch contact op met ons secretariaat 010 452 5545 of per e-mail: secretariaat@recuper.nl.
Heeft u een vervolgafspraak bij Recuper maar u wilt deze afspraak wijzigen of afzeggen? Wij vernemen dit graag tijdig van u zodat wij in de vrijgekomen tijd iemand anders kunnen helpen.
Afspraak wijzigen of afzeggen
⌷ Neem telefonisch contact op met ons secretariaat 010 452 5545 of per e-mail: secretariaat@recuper.nl.
⌷ Uw vervolgafspraak kunt u op werkdagen tot 24 uur van te voren zonder kosten wijzigen of afzeggen.
⌷ Indien u ongeacht de reden, twee keer uw vervolgafspraak korter dan 24 uur van te voren afzegt of dat u twee keer zonder bericht niet op uw afspraak verschijnt, dan geldt onze no show voorwaarde.
No show voorwaarde
Het eventuele verschil tussen de vergoeding door uw zorgverzekeraar en de kosten in onze factuur nemen wij voor onze rekening, behalve uw eigen risico en tenzij u zich niet aan onze no show voorwaarde heeft gehouden. Let op: onze voorwaarde bij no show: het deel van de kosten die uw zorgverzekeraar niet vergoedt, hoeft u niet zelf te betalen tenzij u ongeacht de reden, twee keer uw vervolgafspraak korter dan 24 uur van te voren heeft afgezegd of dat u twee keer zonder bericht niet op uw afspraak bent verschenen.
Voor vragen kunt u contact opnemen met ons secretariaat.